Gradinita

MariaClara

Cauta in site

Newsletter

Newsletter


Receive HTML?

Ultimul Eveniment

There are no upcoming events currently scheduled.
Calendarul evenimentelor

Pentru tine si copilul tau !

Nutritie
Bananele PDF Imprimare Email
Evaluare utilizator: / 0
Cel mai slabCel mai bun 

BananaSunt hranitoare, nu ingrasa si pot fi mancate la orice ora, intrucat se digera repede si usor. In prezent, avem o alimentatie mult prea grasa si din ea nu fac parte prea multi hidrati de carbon. O banana contine 23% hidrati de carbon pentru 0,2% grasime. Bananele contin 0% colesterol, iar 100 g de banana contin tot atatea calorii precum 100 g de iaurt cu fructe.

Dintre toate fructele cunoscute, bananele contin cele mai multe proteine. Mai contin zahar. O banana coapta da energie si este indicata spre consum celor care practica sporturi. In plus, mai contin magneziu, seleniu, fier si multe alte vitamine. Este recomandata in toate regimurile in care sarea este interzisa.

Bananele si sanatatea
Fara nicio indoiala, banana este fructul nr 1 pentru majoritatea atletilor mondiali. Dar energia nu este singurul aport care si-l aduce banana. Ea poate ajuta sa preintampine sau sa vindece unele boli, facand din acest fruct o necesitate, parte integranta a meniului nostru cotidian.

Conform unui studiu recent, persoanele care sufera de depresii se simt mult mai bine dupa ce au consumat banane. Asta deoarece bananele contin tritofan, un fel de proteina pe care corpul o transforma in serotonina, cunoscuta pentru actiunea sa de calmare, de ameliorare a starii generale. Fiind bogate in vitamina B, bananele ajuta la echilibrarea sistemului nervos.
 
Persoanele care doresc sa renunte la fumat, sunt sfatuiti sa consume aceste fructe. Avand in continutul lor vitaminele B6 si B12, precum si potasiu si magneziu, ajuta corpul sa se recupereze dupa efectele lasate de nicotina.
 
De asemenea, bananele stimuleaza productia de hemoglobina si ajuta la remedierea mai rapida a anemiilor. Acest fruct tropical este foarte bogat in potasiu si desi are un continut scazut in sare, ajuta in lupta contra hipertensiunii. Consumul de banane reduce si riscul unei tensiuni arteriale marite. Fiind bogate in fibre, bananele pot regla tranzitul intestinal, fara a mai apela la laxative.
 
Nu e de neglijat nici faptul ca atunci cand ne pisca anumite insecte, putem frictiona zona afectata cu interiorul coajei de banana. Astfel, putem reduce mancarimile si zona afectata sa se desumfle.
 
Potasiul este un element mineral esential, care normalizeaza bataile inimii, trimite oxigenul la creier si regleaza echilibrul in apa a corpului uman. Si nu in ultimul rand, consumul regulat de banane reduce riscul de accident cardiovascular cu 40%.
Comments
Cautare
Doar utilizatorii inregistrati pot scrie comentarii.!

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

TheraMed

KidsLand

KidsLand

Pharma Naturalis

Pharma Naturalis

Autentificare



Reclama TA

Sondaj

Pe ce criteriu va bazati in alegerea gradinitei?
 

Open Arms

Open Arms After School

Evenimente

Decembrie 2018 Ianuarie 2019
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31